Засідання педагогічної ради на тему «Принципи впровадження STEM-освіти на уроках»
10 січня 2024 року в Андріївському ліцеї №2 відбулося засідання педагогічної ради на тему «Принципи впровадження STEM-освіти на уроках». Протягом зібрання говорили про інноваційні технології, а саме про STEM-освіту як технологію формування та розвитку пізнавальних та творчих якостей учнів, про доцільність впровадження інновацій в освітній процес. Педагоги обмінялися досвідом використання на уроках під час дистанційного навчання STEM- методик.
Директор Чаговець С. В. розпочала зібрання з вправи «Коло ідей», за допомогою якої педагоги висловили свої думки щодо використання інновацій у своїй діяльності.
Презентувала роботу з даної тематики Вишневська М.С., керівник групи з впровадження STEM-освіти в закладі. Вона зупинилася на основних завданнях STEM-освіти, етапах реалізації, формах організації інноваційної технології. Досвідом роботи дослідницької, творчої діяльності учнів поділилися педагоги: Бутко С.М., Аршава Т.Ю., Маслюк І.І.
Насамкінець педагоги визначили переваги та недоліки використання STEM-освіти. Переваг виявилося значно більше, ніж недоліків, адже успіх впровадження педагогічних інновацій залежить від багатьох чинників, і в першу чергу, від рівня обізнаності та готовності вчителів до їх використання. А тому одне з рішень педради: у квітні провести тиждень інженерії, протягом якого презентувати цікаві форм організації STEM -освіти в освітньому процесі. Для втілення вжиття прийнятих рішень педагогам було вручено девайси: 10 ноутбуків. Дякуємо Донецькій селищній раді, відділу освіти за можливість якісно надавати освітні послуги.
З особливостями організації освітнього процесу під час дистанційного навчання, результатами навчальних досягнень здобувачів освіти 1-11 класів за І семестр 2023/2024 навчального року, проведення І ( шкільного) етапу та підсумки ІІ етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів у 2023/2024 навчальному році ознайомила присутніх заступник директора з навчально – виховної роботи Бутко О.І. На засіданні педагогічної ради було схвалено Стратегію розвитку закладу на 2024/2027 роки.
Педрада видалася корисною та практичною для переосмислення підходів та методів інноваційної роботи учасників освітнього процесу, які повинні вибудовувати свою діяльність на нових принципах та засадах.